Collazen / Πόσιμο Θαλάσσιο Κολαγόνο / Κάνει μικρά θαυματάκια



Γεια σας κορίτσια και αγόρια! Αυτό το προϊόν το οποίο δοκιμάζω εδώ και ένα μήνα περίπου αποφάσισα να σας το παρουσιάσω μιας και το θεωρώ καλό. Είναι λοιπόν το #COLLAZEN πόσιμο κολλαγόνο και δεν έχει καμία απολύτως παρενέργεια.
H γεύση του είναι συμπαθητική, (βατόμουρο, είναι πικρόγλυκο)  αλλά είναι καλύτερη εάν το διαλύσεις μέσα σε μισό ποτήρι νερό.

Το βρίσκεις σε φαρμακεία, αυτό σημαίνει ότι είναι πιστοποιημένο, με τιμή 30€

Το καλό είναι ότι κρατάει αρκετό καιρό μιας και το πίνεις μία φορά την μέρα κατά προτίμηση το βράδυ γιατί το απορροφάει καλύτερα ο οργανισμός. το καπάκι έχει δοσομετρητή και η ποσότητα που χρειάζεσαι είναι 20 ml.

Έχει βιταμίνη C και χρησιμοποιείται και ως συμπλήρωμα διατροφής. Κάνει πολύ καλό επίσης το συγκεκριμένο στις αρθρώσεις. Εγώ που έχω τις ευαισθησίες μου και τα αυχενικά μου, σας λέω λοιπόν ότι για το λίγο χρονικό διάστημα που το χρησιμοποιώ κάνει δουλίτσα στο συγκεκριμένο.

Μόλις ολοκληρώσω όλο το μπουκάλι θα σας συμπληρώσω τις εντυπώσεις μου...

Περισσότερα μπορείτε να μάθετε ΕΔΩ




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις