Μένουμε πάντα παιδιάαα!!!

Υπάρχουν μεγάλοι που ποτέ δεν μεγαλώνουν και μικροί που συμπεριφέρονται σαν μεγάλοι!!!

Τελικά το τι θα επιλέξει ο καθένας μας να είναι έχει να κάνει με πολλά...εγώ για παράδειγμα αρνούμε να μεγαλώσω κατά διαστήματα. Στα JUMBO για παράδειγμα μπορώ να μείνω ώρες μέσα και να πατάω όλα τα αρκουδάκια που χορεύουν, τραγουδάνε και μιλάνε.

Μπορώ να κολλήσω με την hello Kitty, την Barbie και την Ντόρα...ΠΡΟΒΛΗΜΑ?

το μεγάλο πρόβλημα νομίζω αρχίζει όταν θέλω να πίνω τον καφέ μου σε παιδικό παγούρι και όχι σε θερμό για μεγάλους, όταν λιγουρεύομαι τα τσιμπιδάκια φραουλίτσες για τα μαλλιά, όταν θέλω να αγοράσω όλα τα σύνεργα ζωγραφικής και παράλληλα θα ήθελα να έχω κάθε μέρα γεννέθλια και να φυσάω καραμούζες με καπελάκια happy birthday στο κεφάλι μου!!!
και ενώ κρατιέμαι και κρατιέμαι και κρατιέμαι...αυτή την φορά δεν μπόρεσα να αντισταθώ σ΄αυτή την κατακόκκινη πουά minie και σε έναν άγιο βασίλη μέσα σε μπάλα που τον γυρνάς και πέφτει χιόνι!!!


Επίσης αγαπημένη μου παιδική ελληνική ταινία ήταν το "ραντεβού στον αέρα" και μάλλον ούτε και αυτό ήταν πολύ τυχαίο!!!

Ακούστε και θα καταλάβετε γιατί....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις