Πολύ εύκολη και νόστιμη μηλόπιτα

Πάντα νόμιζα ότι το να φτιάξεις γλυκό είναι πολύ δύσκολο. Εντάξει μπορεί και να είναι αλλά χτες αποφάσισα να φτιάξω την πρώτη μου μηλόπιτα και προχτές την πρώτη μου λεμονόπιτα (γι αυτήν θα σας γράψω τις επόμενες μέρες).

Μπήκα στο Internet λοιπόν και βρήκα αυτή την καταπληκτική συνταγή για μηλόπιτα η οποία μου φάνηκες αρκετά εύκολη και τελικά είναι...εκτός όμως από εύκολη είναι και πεντανόστιμη!!!

Τα υλικά είμαι πολύ λίγα και έτσι ανήκει και στις οικονομικές συνταγές.


Μηλόπιτα... η τέλεια


Bαθμολογία:
       
134 ψήφοι
stragalakiuk, 21.02.08

Περιγραφή

Μια εύκολη συνταγή, νόστιμη και γρήγορη
Μηλόπιτα... η τέλεια
photo: glykoula

Συνταγή από:
2 Συνταγές
0 Φωτογραφίες
Unfollow
  • + στις Συνταγές μου
  • + στη λίστα μου
  • Δώσε βαθμό ή σχόλιο
  • Προσωπικό σημείωμα
  • Ανέβασε φωτογραφία
  • Εκτύπωση
  • Στείλτο με e-mail
  • Οι Συνταγές μου
Πες μας πώς σου φάνηκε: Η γνώμη σου
Κόστος:
0 1 2 3 4
Βαθμός δυσκολίας:
0 1 2 3 4
Προετοιμασία:
λεπτά
ώρες
Mαγείρεμα:
λεπτά
ώρες

Τι χρειαζόμαστε:

Για τη ζύμη:
  • 5 κούπες αλεύρι
  • 1 baking powder
  • 250 γρ μαργαρίνη
  • 1 κούπα ζάχαρη
  • 1 βανίλια
  • 1 αυγό
Για τη γέμιση:
  • 5 μήλα
  • χυμό από μισό λεμόνι
  • 1 κουταλιά κανέλα
  • 1 κούπα ζάχαρη
Στα γρήγορα
Κατηγορία: Με μήλα
Εποχιακά: Φθινοπωρινή
Μέθοδος: Φούρνου
Διατροφή: Χορτοφαγική
Δυσκολία: Εύκολο
Περιέχει: Μήλα , Αβγά , Φρούτα
Οι φίλοι λένε Η γνώμη σου
Κόστος:
    (22 ψήφοι)
Βαθμός δυσκολίας:
    (22 ψήφοι)
Προετοιμασία: 24'(19 ψήφοι)
Mαγείρεμα: 50'(19 ψήφοι)

Πώς το κάνουμε:

  1. Καθαρίζουμε τα μήλα και τα τρίβουμε στον τρίφτη. Ανακατεύουμε τα τριμμένα μήλα με την κανέλα, το χυμό λεμονιού και τη μία κούπα ζάχαρη.
  2. Έπειτα, στο μπωλ του μίξερ, ρίχνουμε και ανακατεύουμε το αλεύρι, το baking powder, το αυγό, τη μαργαρίνη, τη βανίλια και την υπόλοιπη ζάχαρη.
  3. Η ζύμη της πίτας, θα γίνει τρίμματα σαν του τραχανά. Σε ένα καλά βουτυρομένο ταψί, βάζουμε τα 2/3 της ζύμης, από επάνω βάζουμε το μείγμα των μήλων και τέλος το καλύπτουμε με την υπόλοιπη ζύμη.
  4. Ψήνουμε την μηλόπιτα στους 200 βαθμούς για μισή ώρα και στους 175 βαθμούς για ακόμα μισή ωρίτσα.



πηγή : οι συνταγές της παρέας

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις